streda 29. februára 2012

Lasagne

Naše najobľúbenejšie.
Som presvedčená, že za tento recept určite nedostanem ocenenie "kuchár dňa". Možno si vyslúžim aj kritiku pretože som použila viac menej všetko polotovary. No chcela som všetkým pracujúcim mamičkám ukázať, že lasagne sa dajú urobiť aj rýchlo.



POTREBUJEME

  • lasagne (polotovar ;-))
  • 2 poháre hotovej rajčinovej omáčky (ja som mala jednu so zeleninou a druhú s ricottou)
  • 2 balíčky sójového masa
  • sójovú omáčku
  • 1 zeleninový bujón
  • sladkú červenú papriku
  • štipľavú červenú papriku
  • čierne korenie
  • tvrdý syr

POSTUP
  1. Sójové mäso dáme do hrnca s vodou.
  2. Dáme variť.
  3. Pridáme sójovú omáčku, sladkú a štipľavú červenú papriku, čierne korenie a kocku bujónu.
  4. Varíme pokiaľ je mäso mäkké.
  5. Ohňovzdornú misu vytrieme olejom.
  6. Ukladáme surové lasagne, omáčku, sójové mäso.
  7. Opakujeme kým minimie všetko mäso. (približne 4 vrstvy)
  8. Končíme paradajkovou omáčkou.
  9. Posypeme tvrdým nastrúhaným syrom.
  10. Dáme zapiecť do rúry na 180°C asi na 35 minút.
  11. Podávame s čerstvým šalátom.
Dobrú chuť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára